Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
330

Over ons

Wij zijn 2 teams afkomstig uit Nuenen.

We gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. (TEAM 1-1-2 t.b.v. een ambulance voor het General Hospital in Farafenni, Gambia en Team "Nuenen dwèrs noar Banjul" t.b.v. een rolstoelbus voor de woonvoorziening gehandicapten van Second Home in Kololi).

Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

schild Challenge zonder jaartal

Voor meer info ga naar: http://www.antwerpenbanjul.com

Wil je ook een bijdrage leveren om de gezondheidszorg in Gambia te verbeteren dan kun je je donatie voor TEAM 1-1-2 overmaken op  rekening NL36 RABO 0148 2337 40 t.n.v. Derdengelden Notaris Fokkema, onder vermelding van 'Hospital Farafenni'.

Het rekeningnummer van Team 'Nuenen dwèrs noar Gambia' is NL19 ABNA 0576 9230 44 t.n.v. Derdengelden Notaris Fokkema, Nuenen, onder vermelding van 'Kololi'.

Over onze reis

De route begint in Nuenen maar zal officieel starten in Antwerpen. Hiervandaan gaan we onderweg naar Banjul de hoofdstad van Gambia en doorkruisen we in totaal 8 landen, Nederland, België, Frankrijk, Spanje, Marokko, Mauritanië, Senegal en Gambia. We starten officieel op 6 oktober en nemen de terugvlucht op 6 november na achterlating van de hulpgoederen en auto's.

Start vanuit Buga Garage bij Shoppingcenter Wijnegem Antwerpen
Oversteek Europa - Afrika
Atlas gebergte en Merzouga zandduinen
Grenspassage Marokko - Mauritanië
Strandroute Nouadibou - Nouakchott
Grenspassage Mauritanië - Senegal
Originele Dakar piste (Lac Rose) rijden
Grenspassage Senegal - Gambia
Eindpunt The Arch Banjul(Hoofdstad Gambia)

Bezochte landen

Wij hebben 9 landen (4%) bezocht:

België, Frankrijk, Gambia, Marokko, Mauritanië, Nederland, Senegal, Spanje, Westelijke Sahara.