Vertrek en Contact met thuisblijvers

1 oktober 2018 - Nuenen, Nederland

4U2A4477De Humanitaire missie van Team 1-1-2 naar het General Ziekenhuis in Farafenni en "Nuenen dwers noar Banjul" naar de woonvoorziening in Kololi staat op punt van vertrek. Alle voorbereidingen zijn afgerond. De wagens zijn nagekeken en geladen tot de nok. Het maximale gewicht is bereikt met hulpgoederen voor onze goede doelen in Gambia. Vrijdagavond om 19:00 zullen we vertrekken vanuit Nuenen naar de startplaats van de Challenge in  BUGA garage aan de Krijgsbaan 5 in Wijnegem gemeente Antwerpen. Vanaf Zaterdagmorgen 6 oktober 10:00 zullen we hier officieel starten en zullen hopelijk diep in Frankrijk ons eerste bivak opslaan.

De Spot.   In de auto van de organisatie is een z.g. SPOT gemonteerd. Dat is een track en trace systeem waarmee het mogelijk is het konvooi van de Antwerpen-Banjul Challenge te volgen, en daarmee het grootste gedeelte van de groep. Via deze link zijn we tot op 10 meter nauwkeurig te volgen: (werkt pas vanaf het vertrek op zaterdag 6 oktober 2018)

Het SMS Board, ook het sms-board werkt pas vanaf het vertrek op zaterdag 6 november 2018. Hiermee kunnen we korte berichten versturen die meteen op de website van Antwerpen-Banjul Challenge verschijnen. Hiermee kunnen jullie vorderingen en actualiteiten bekijken van de totale challenge. We zullen elk bericht beginnen met ons team nr en team naam.

De team nummers zijn: voor team 1-1-2,  teamnummer 2150 en voor team "Nuenen dwers noar Banjul", teamnummer 2151.

Hiernaast vindt je de link naar het SMS board: https://antwerpenbanjul.com/site/smsboard.php?id=74U2A4474

Natuurlijk zullen we jullie zoveel als mogelijk op deze site informeren over de vorderingen die we dagelijks zullen maken in woord en beeld. Helaas zal het niet altijd mogelijk zijn om hier dagelijks verslag van te doen maar we zullen dit doen zodra hiertoe maar enigszins de mogelijkheid toe bestaat.

Voor algemene informatie over de Antwerpen Challenge kunnen jullie terecht op de algemene website en facebook accounts van de organisatie (zie links hieronder)

Je kan je opgegeven voor elke update van onze berichten door je aan te melden op het blauwe vlak "mailinglijst" (rechtsonder). Vergeet niet je e-mail adres dan te bevestigen (welke mogelijk in het vak ongewenste mail kan belanden als je hem niet direkt krijgt)

1. Theo Dekkers:
    2 oktober 2018
    Heel veel succes met de reis. Gaan jullie zeker volgen.
  2. Toine:
    4 oktober 2018
    Zet m op. Goeder reis en zal zeker proberen jullie te volgen

Toine en Hanneke
  3. Corry Logtens:
    18 oktober 2018
    Wij, in het magazijn, volgen jullie ook