Start Humanitaire missie naar Gambia

1 oktober 2018 - Nuenen, Nederland

Eind deze week is het dan zover. Onze avontuurlijke reis naar Gambia om de Ambulance naar het Farafenni General Hospital te brengen en de Rolstoelbus naar de woonvoorziening meervoudig gehandicapten naar Kololi staat op punt van starten.

We vertrekken vanuit Nuenen op Vrijdagavond 5 Oktober 19:00 en we komen per vliegtuig terug op dinsdag 6 November om 23:10, aankomst in Brussel.

Allen hartelijke dank voor alle steun voor deze goede doelen wat de reis zeer de moeite waard maakt.

NB: Kijk ook naar het net geplaatste verhaal "Vertrek en contact  thuisblijvers" over hoe we proberen jullie op de hoogte te houden van onze vorderingen.

Hou deze site dus goed in de gaten en meldt u aan via inschrijving op de mailinglijst voor automatische informatie over nieuwe reisverhalen (zie blauwe kader rechtsonder op pagina)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ingrid van Deurzen:
    1 oktober 2018
    goede reis// ik zal het hier volgen
  2. Toon en Mientje Jaspers:
    Goede reis en kom goed terug. Toon en Mientje
  3. Toon en Mientje Jaspers:
    1 oktober 2018
    Goede reis, en kom goed terug
  4. Frans:
    1 oktober 2018
    Een hele goede reis! En geniet ook van het moois onderweg.
    Succes Frans en Anneke
  5. Lydia Olsthoorn:
    2 oktober 2018
    Een goede reis met geluk en voorspoed.
  6. Marion Vermeulen:
    2 oktober 2018
    Voorspoedige reis en geniet ervan!
  7. Theo Dekkers:
    2 oktober 2018
    Heel veel succes met jullie reis. En maak er een van die je nooit meer vergeet. Ik ga jullie zeker volgen.
  8. Ellen Olsthoorn:
    Goede reis!
  9. Wilma Dortmans:
    2 oktober 2018
    Hallo Team “1-1-2 naar het General Ziekenhuis in Farafenni” en "Nuenen dwers noar Banjul"
    Wij hebben de Antwerpen Banjul Challenge in okt. 2016 gereden, een onvergetelijke mooie reis en willen jullie via deze Blog graag volgen.
    Omdat jullie ook voor Second Home in Kololi rijden hebben we Hans Manders ontmoet.

Wij wensen jullie samen een veilige, gezellige en goede reis naar het land van de Smiling coast, Gambia
    Tot zaterdag in Antwerpen, daar komen we jullie uitzwaaien.

Groeten Jan en Wilma uit Zijtaart
  10. Leo van den AArssen:
    2 oktober 2018
    Wij zullen in die tijd wel op Nuenen passen.
    Ben voorzichtig en kom goed terug.
  11. Gerd van Seeters:
    2 oktober 2018
    Goede reis en geniet ervan!
    Groetjes
    Gerd,Anita en Anneke
  12. Hans en Anja Soethout:
    5 oktober 2018
    Wij wensen jullie veel succes en een goede reis.
    Geniet van alles wat op jullie pad komt dan kunnen jullie met voldoening terugkijken op deze bijzondere uitdaging!
  13. Kitty van Maasakkers:
    5 oktober 2018
    Goeie reis en geniet met een prachtig doel !!
    Groetjes Chris en Kitty
  14. Kitty van Maasakkers:
    5 oktober 2018
    Goeie reis, veel plezier en veel succes!!
    Chris en Kitty