Fietsen voor Gambia

27 augustus 2018 - Nuenen, Nederland

FIETSEN VOOR GAMBIA.

vertrek uit nuenen

Op zaterdag 25 augustus is de door Team 1-1-2 en "Nuenen dwers noar Banjul" gezamenlijk georganiseerde sponsorfietstocht tbv Gambia verreden. In totaal werden er voor deze voor TC=Nuenen-leden bedoelde sponsortocht 20 deelnemers ingeschreven. Het deelnemersveld zou mogelijk groter geweest zijn als het verwachte weer beter geweest was.

Er waren 2 mooie routes gepland van ca 50 en 70 km zodat iedereen op zijn/haar niveau kon genieten van de route door het groenen woud. Voor de 2 verschillende groepen waren er aangepaste snelheden van 24 en 28 km/uur. De routes leidde ons vanaf de start om 10:00 in Nuenen via Best, Liempde naar Olland, Sint-Oedenrode naar Son en Breugel, Gerwen en vandaar weer terug naar Cafe Schafrath in Nuenen. Halverwege kon op adem worden gekomen met een kop koffie/thee en versnapering in Cafe "t Groene Woud in Liempde die zijn deuren liefdevol voor ons had geopend.

pauzeplaats groene woudDe tocht was verlopen onder goede weersomstandigheden ondanks dat een deelneemster 2 lekke banden had opgelopen onderweg. Met vereende krachten was dit euvel echter snel verholpen zodat iedereen gezamenlijk om ca 13:00 opgewacht werd met echte originele Gambiaanse muziek op het terras van cafe Schafrath in Nuenen.

Gambiaanse bandgenieten van muziek en versnapering na afloopOnder het genot van deze muziek werd nog nagepraat en gedronken over de goede doelen van deze tocht. Team 1-1-2 en ""Nuenen dwers noar Banjul" willen iedereen hartelijk bedanken voor hun deelname en de gulle giften.

Misschien ten overvloede is te vermelden dat Iedere bijdrage hiervoor komt 100% ten goede komt aan de projecten Woonvoorziening Kololi en Ziekenhuis Farafenni in Gambia.

U kunt op onze webpagina inschrijven om onze vorderingen te volgen op:
nuenen-gambia.reislogger.nl en alle actuele informatie te verkrijgen.

1. Ingrid van Deurzen:
    17 september 2018
    Veel success.. goede reis en zien jullie de 25ste onder de arch in Banjul
  2. Mieke:
    17 september 2018
    Leuk! We zien er naar uit.
  3. Nell Verkuijlen:
    20 september 2018
    Leuk we zullen jullie volgen
  4. Rèse Hol:
    26 september 2018
    ja geweldig 'jongens' natuurlijk volgen we jullie 'op de voet '
    bij deze bijzondere krachttoer!!
  5. Sybille Thijssen:
    27 september 2018
    Wat een mooi doel hebben jullie voor ogen, geweldig👍👍.
    Ik wens jullie een heel goeie reis en veel succes.