Eerste stop in Frankrijk

6 oktober 2018 - Limoges, Frankrijk

Vanmorgen om 10:00 stipt zijn we vertrokken vanuit Wijnegem, gemeente Antwerpen. De eerste km's onder begeleiding van de Belgische politie. Helaas zijn vandaag al 2 teams met mechanische pech moeten afhaken en die zijn inmiddels weer terug in Nederland. We zijn vandaag minder goed opgeschoten dan gepland maar hebben toch nog 650 km gereden. Morgen is de planning om de Pyreneeën over te steken en te overnachten in Zaragoza, Spanje. We zullen dit weer aangeven als we er zijn. Vandaag overdag mooi weer gehad maar vanavond een paar druppels regen gehad. We gaan nu slapen bij een benzinestation langs de snelweg. Hier hebben ze douches, vers brood en toiletten.

1. Johan:
    7 oktober 2018
    Zo de kop is er af ,t begin gemaakt heel veel veilige kilometers en geniet van jullie reis.
  2. Wilma Dortmans:
    Nou 650km zonder tolweg, das netjes, jullie hebben nog 2 dagen voor de boot naar Marokko.
    Die druppels gisteravond zouden voor de komende 3 weken wel eens de laatste kunnen zijn.
    Fijne reis verder.
  3. Leo van den AArssen:
    7 oktober 2018
    Wat een prachtig initiatief, A: het avontuurlijke van de reis en
    B : het helpen van die mensen in Gambia.
    Vergeet niet te genieten, want dit zal je je levenlang bijblijven.