Welkom Nuenen

7 november 2018 - Nuenen, Nederland

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Na haast 5 weken is er een eind gekomen aan ons avontuur.

Gisteren 6 november zijn we weer heelhuids terug gekomen in ons vertrouwde Nuenen na een vermoeiende reis van 15 uur.

We hebben de laatste dag, 5 november, besteed aan het kopen van de laatste souveniers op de lokale craft market in Kololi. We hebben voor het laatst gewandeld over het strand, onze laatste biertjes geconsumeerd en van een feestelijk afscheidsdiner genoten met een goede lokale live band die ons bekende jaren 70 nummers vertolkte.

Op dinsdagmorgen 6 november hebben we uitgecheckt uit het gerieflijke Riyan Apparments, afscheid genomen van de vaste staff die uiterst gelukkig was met onze laatste telefoons en kleding.

De laatste huishoudelijke spullen hebben we ingepakt, afgeleverd bij Second Home, waarna de chauffeur ons bij het vliegveld van Banjul afleverde, nu de trotse bestuurder van een heuse Sprinter rolstoelbus.

Missie kompleet en succesvol voltooid.

Na een tussenstop op Kaap Verdië met TuiFly gevlogen naar Brussel waar we werden opgewacht door onze lieftallige ega's. Nog een korte autorit terug naar Nuenen en de 15 urige terugreis is volbracht.

Wij, Hans, Peter, Ad, John kijken terug op een fantastische 5 weken durend avontuur waar we zonder mankementen onze Rolstoelbus en Ambulance hebben kunnen afleveren. Beiden tot de nok volgeladen met allerhande medische apparatuur en hulpgoederen. We hebben heel veel mensen gelukkig gemaakt en hun leven hopenlijk iets aangenamer. Dit alles was natuurlijk nooit mogelijk geweest zonder de steun en support van onze sponsoren, begeleiders, familie en volgers. Namens ons 4 HEEL HARTELIJK BEDANKT, voor alle medewerking.

Niet alle overdrachten van cadeaus zijn vastgelegd maar zijn wel geapprecieerd.

In het laatste fotoalbum "Afscheid en Terugkomst Nuenen" vindt u een overzicht van van enkele fotomomenten van de cadeau overdrachten.

We hebben persoonlijk de vrolijke gezichten kunnen zien van alle ontvangers van goederen gedurende onze reis in Marokko, Mauritanië, Senegal en Gambia. We brealiseren ons eens te meer hoe goed we het hebben in ons Nederland. We beseffen dit niet altijd maar zo'n reis drukt je weer met de neus op de feiten.

ALLEN BEDANKT VOOR DE ONDERSTEUNING EN HET VOORRECHT DIT NAMENS U TE HEBBEN MOGEN UITVOEREN.

1. Ingrid van Deurzen:
    7 november 2018
    Hello, Ik had jullie nog een whatsapp en een sms gestuud om jullie n goede terug vlucht te wensen. Maar misschine de telefoontje al weg gegeven. Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad en n hoop indrukkend te verwerken. Ja n totaal andere leven dan in Nederland. Ik ben blij dat jullie ook hebben gezien.. hoe het anders is.. Met alle weelde van Europa..
    Goh wat n lange terug vlucht..
    het ga jullie goed en we houden contact.. gr. Ingrid
  2. Ria van der Wielen:
    7 november 2018
    Fijn dat alles goed is gegaan. Heel fijn dat jullie weerveilig terug in het Nuenense zijn. Ook een beetje jammer dat jullie terug zijn het was zo leuk om de verhalen te lezen en de foto's te bekijken. Toch het gevoel dat we er een beetje bij waren.
    Ik hoop dat we jullie snel zien met jullie verhalen bij Senergiek wat de nieuwe naam van KBO Nuenen is.
  3. Peter:
    7 november 2018
    Eenmaal thuis alle verhalen nog eens rustig nagelezen. Goed verwoord en met mooie foto's begeleid. Op deze wijze is onze missie goed weergegeven voor alle onze volgers.
    John hartelijk dank voor de perfecte verslaggeving.
  4. Tineke:
    7 november 2018
    Fantastisch. Heb met veel plezier jullie reisverslagen gelezen.
    Petje af.
  5. Jan Rinie Jochem:
    7 november 2018
    Missie volbracht, geweldig goed werk gedaan! Mannen, fantastisch!! Dit avontuur, deze belevenis zullen jullie nooit vergeten.